όλα οκ :: καληνύχτα

broxΚάνει παραξενιά απόψε. Όλη μέρα βρέχει κι εσύ ξέχασες να μου πεις να πάρω την ομπρέλα μου. Δεν την πήρα και βράχηκα. Μετά ξέχασες να μου στείλεις ένα φιλί απ’ τη δουλειά. Δεν καταλαβαίνω. Δεν το έλαβα ποτέ και το μάγουλό μου έμεινε κρύο. Κάνει κρύο τελευταία. Κι έπειτα ξέχασες να μου πεις να γυρίσω νωρίς, να προσέχω. Φοβάμαι τους προβολείς τη νύχτα και το ξέρεις. Κάνουν τις σκιές πιο μεγάλες. Κάποιες φορές τις δείχνουν διπλές. Κι άμα τις βλέπω φοβάμαι. Φοβάμαι και την ησυχία το βράδι. Το ξέρεις κι αυτό. Έχασα το τελευταίο λεωφορείο απ’ τη δουλειά κι εσύ ξέχασες να έρθεις να με πάρεις. Ξέχασες να μου πεις καληνύχτα. Ξέχασες και το φως ανοιχτό. Κλείδωσες;

Συγγνώμη. Ξέχασα πως δεν μένεις εδώ. Όλα ΟΚ! Καληνύχτα.

Σχολιάστε

Follow histoires_μinimales on WordPress.com
