αντίο αναβαλλόμενο ::

Ζαχλωρού, Αύγουστος 2014

Ζαχλωρού, Αύγουστος 2014

Στη ρομαντική λογοτεχνία των επαναστατικών μελοδραματισμών η φύση συμπάσχει μαζί με τους ήρωες, εικονοποιώντας τα μύχια πάθη τους, χαρές και λύπες, με τον πιο λυρικό τρόπο που μπορεί να αποδώσει ο γράφων. Η επιτήδευση δεν οφείλεται πάντα στην πένα. Είναι η ψυχή που ξερνάει τις λέξεις. Σήμερα, απλώς βρέχει. Ασταμάτητα. Κάθετα. Σα μολυβένιες πρόκες που καρφώνονται σωρηδόν στο έδαφος. Ή και σαν αστέρια μινιμάλ μιας γκρίζας μέρας.

Αναβάλλω τη συνάντηση από μέρες. Δουλεύω, λείπω, ξαναλείπω, ξαναδουλεύω. Κι οι μέρες περνούν. Στα μηνύματά σου διαβάζω όλο και συχνότερες αναφορές στη διαδικασία. Υπέγραψες το νέο συμβόλαιο. Βρήκες σπίτι σε μια πόλη που σε τρομάζει. Σε προβληματίζει η μετακόμιση. Σκέφτεσαι να φύγεις. Χαίρεσαι. Εγώ απλώς διαβάζω. Και αναβάλλω.

Δεν ξέρω ως πότε μπορώ να αναβάλλω. Ίσως το ξεχάσουμε με τον καιρό. Ίσως φύγουμε και απλώς δεν προλάβουμε. Ίσως αλλάξεις γνώμη τελικά. Εγώ άλλαξα. Θα επιστρέψω να τελειώσω εκκρεμότητες, θα πεις, και μην αγχώνεσαι. Θα έρθω εγώ νωρίτερα, θα πω, και το ξεχνώ αμέσως. Και τότε επιτελείται η πιο ψευδής ρηματική πραγμάτωση του (καν)ενός καφέ της (κα)μιάς μέρας. Είναι οι πιο σίγουροι – το ξέρεις και το ξέρω. Είναι καλά στις 17.00;

Δεν μου αρέσουν οι τελευταίοι καφέδες. Δεν μου αρέσουν τα τελευταία φιλιά, τα τελευταία γέλια. Και τελευταία δεν μου αρέσει τίποτα. Είναι ίσως που έφυγα κι εγώ από καιρό. Αθόρυβα, μη θυμηθείς και μου στείλεις υπενθύμιση στο αντίο. Όμως μείνανε πια εφτά ημέρες. Για μια σοκολάτα, μια μπίρα, μια φωτογραφία κι ένα αντίο απλό. Πώς να χωρέσουν τόσα σε εφτά μέρες;  Και βρέχει. Δεν θα προλάβω, λυπάμαι. Από την άλλη, βρέχει, θα μπερδευτούν τα δάκρια με τις ψιχάλες και δεν θα καταλάβω. Στις 17.οο, λοιπόν!

Κάνει αποχαιρετισμούς τελευταία και το φθινόπωρο, που κοντεύει να φύγει κι αυτό, φοβίζει ακόμη ένα καλοκαίρι.

[Ασκούμαι στο μελόδραμα. Για τους φίλους που φεύγουν. Προς Δυσμάς κι Ανατολάς. Αλλά κι απροσδιορίστως.]

Σχολιάστε

Follow histoires_μinimales on WordPress.com
