όνομα επιβάτη, κίχλη εμμονική ::

eisitirionΜε κεφαλαία γράμματα Ε Ι Σ Ι Τ Η Ρ Ι Ο Ν. Μάλιστα. Ένα μισοσκισμένο ξεθωριασμένο εισιτήριον στο οπισθόφυλλο του βιβλίου σου. Κι ένα ακόμη κάπου στη μέση αντί σελιδοδείκτη – αλήθεια, εσύ πού πας; Προσπαθώ να διαβάσω τον τίτλο στη ράχη του. Μα πώς το κρατάς έτσι! Ναι, θέλω να δω τι διαβάζεις… Δεν με βοηθάς, όμως. Νομίζω δεν είσαι πολύ φιλικός σήμερα. Ίσως γιατί είναι πολύ πρωί και δεν είσαι πρωινός τύπος. Ίσως πάλι να είσαι νευρικός, γιατί σε αγχώνει η πτήση – εμένα να δεις! Ίσως και να βρίσκεσαι ακόμα με του φίλους σου, με αυτούς που έμειναν να τελειώσουν το ποτό τους, ενώ εσύ έπρεπε να τρέξεις να προλάβεις το αεροπλάνο που φεύγει στις 5.οο – μα ποιος κανονίζει πτήση στις 5.οο; Και οι δικοί μου ακόμα έξω είναι… Ουφ! Μπορώ να δω το βιβλίο σου τώρα;

Ευτυχώς χτυπάει το κινητό σου! Ποιος να ‘ναι; Μα τι λέω… Άφησες επιτέλους το βιβλίο στο διπλανό κάθισμα και καταφέρνω να διαβάσω τον τίτλο – σχεδόν αδιάκριτα. Σαστίζω και σε κοιτώ με απορία… Πρέπει να σου μιλήσω; Αχ, μίλα μου εσύ, σε παρακαλώ! Όμως έχω στρέψει ήδη το βλέμμα στο τζάμι και αδιαφορώ. Αδιάκριτα και πάλι. Διαβάζεις έξι νύχτες στην Ακρόπολη κι εγώ κρατώ την Κίχλη. Μίλα μου σε παρακαλώ…

Από την άλλη πάλι, όχι. Δεν με αφορά. Τη σκέψη μου μονοπωλούν οι τελευταίες έξι μέρες και ο χειμώνας που έρχεται – αδιάκριτος κι αυτός. Συνεχίζω να χαζεύω τα αεροπλάνα που φεύγουν…

Παρακαλούνται και οι τελευταίοι επιβάτες  της πτήσης 527…

Σε έχω βρει, μα σε ξαναχάνω στο επόμενο τσεκ-ιν.

Ανώμαλες πτήσεις, προσγειώσεις ανώμαλες… και η ευθεία μάς τρομάζει.

Σχολιάστε

Follow histoires_μinimales on WordPress.com
