έπεα ερπόεντα :: γραφή μεταφερμένη

metapherσαν φάλαινα. βαριά και αργοκίνητη. άραγε πλέω ή έρπομαι; μαζεύω διαρκώς πλαγκτό, ώσπου μια μέρα να ξεράσω το άχθος του ιωνά από τα σπλάχνα μου ή, άλλοτε, μικρές χρωματιστές φυσαλίδες, από μια τρύπα στο μυαλό μου. με δυσκολεύει το γράψιμο. ακόμα. θυμάσαι πώς άρχισαν όλα; μιλούσες πολύ! κι εγώ σώπαινα, σε άκουγα, κι εσύ έλεγες, έλεγες… μάζευα κάθε λέξη. κάθε ήχο, κάθε παύση, κάθε κίνηση των χεριών, κάθε σπασμό του προσώπου σου. κι έπλαθα από όλα αυτά μαζί εικόνες άλλες. σύντομα έμενα μόνη, για να σε ξαναβρώ, σε ό,τι είχα συλλέξει από τη μέρα. ήτανε τότε που με μια κόλλα χαρτί στο γραφείο, έγραφα, έσβηνα και ξανάγραφα. σχεδόν μηχανικά. μολύβι, σβήστρα, μηχανικό μολύβι. βαρύ σαν μολύβι το χέρι δεν προχωρούσε, κι εσύ με πείραζες με ύφος αθώα σατανικό… «to kill or not your darlings?» μα έχω μαζέψει τόσο πλαγκτό… πρέπει να το εκ-φράσω. χορεύει στο μυαλό μου, μέσα μου, πάλλεται, βάλλεται να βγει. για λίγο δεν θα ακούω τι λες. δεν θα ‘μαι εδώ, αν κάτι μου ζητάς, μα επιστρέφω. μικρά βεγγαλικά και ανακούφιση. είσαι ακόμα εδώ. πάλι θα πεις σού κλέβω τις ατάκες σου και θα γελάσεις. δείχνεις χαρούμενος που γίνομαι λιγότερο μελό και επιστρέφεις να εγκιβωτίσεις τον επόμενο ήρωά σου. μηδενίζω την απόσταση, γίνομαι πάλι οικεία, σού δίνω ένα φιλί και σε καληνυχτώ. πιο ήρεμη, πιο ανάλαφρα γεμάτη. κι αρχίζω πάλι να εισπνέω – την καληνύχτα σου, μέχρι την καλημέρα και το τελευταίο φιλί στου στρέφη, κάποιον μάη. να είσαι σίγουρος ότι και αύριο θα γράψω. και ότι δυσκολεύομαι. ακόμα.

 

[μεταφορά για τη γραφή – γραφή μεταφερμένη]

Σχολιάστε

Follow histoires_μinimales on WordPress.com
