πυγμαλίων in progress ::

candlelight

brussels, 12.6.015

δεν ξέρω ποια ήρθε πρώτη στο παράθυρο. εκείνη ή εγώ.
ποια πρώτη άρθρωσε τις λέξεις που έβαλες στα εισαγωγικά.
ποια έσπασε σαν άγαλμα που ο πυγμαλίωνας ακόμα θρηνεί.
εκείνη πρώτη ή εγώ;

δεν είμαι εγώ αυτή που κλέβει τις ατάκες σου. εσύ εγκιβωτίζεις
τις στιγμές μας
και βρίσκω πάντα στις σελίδες σου κάτι
από το εκεί, το εμείς, το τότε.

θα σε ρωτώ αφελώς αν είναι εγώ κι εσύ
εσύ θα λες -και πάλι όχι.

[το παρόν περιέχει τοποθέτηση αφιέρωσης
ίσως και όχι]

Σχολιάστε

Follow histoires_μinimales on WordPress.com
