κολωνία :: am Anfang war eine Pralinendose

IMG_9373

köln, 30.08.015

μπορεί το πλαστικό κόκκινο καρεκλάκι να μην με χωράει πια, ή και να μην εμπιστεύομαι το εκτόπισμά μου στο ξύλινο που, παραδόξως, μάς αντέχει χρόνια τώρα, αλλά οι πιο χρωματιστές αναμνήσεις της παιδικής ηλικίας μου είναι συνδεμένες με ένα κουτί μεταλλικό που χωράει ακόμα τα χρώματα όλα που τις ζωντανεύουνε ξανά. ώρες ατέλειωτες χαζεύω τους μικρότερους να ξεδιπλώνουν το ταλέντο τους. ταλέντο που ομολογουμένως στερούμαι σε κάθε έκφανσή του, ταλέντο που ακόμη ξεδιπλώνουνε τρόπον τινά, ποικιλοτρόπως. κάθομαι παραδίπλα. η σχεδιαστική ευχέρεια του ενός, η συνεπής λεπτοδουλειά της άλλης απλώς με ξεπερνούν. χαζεύω. αμίλητα για ώρες πλάσματα, μέχρι το ξέσπασμα του επόμενου θυμού. γιατί; γιατί μπορούν. τούς θρέφει. μόλις αυτό συμβεί, ακουαρέλλες ίπτανται και μαρκαδόροι εκτοξεύονται σαΐτες πανταχόθεν, προς παντού. οι ατίθασοι μαχητές σύντομα αποσύρονται στα αντίπαλα στρατόπεδα και η εναπομείνασα στο πεδίο βολής, η εξής εγώ, θα κλείνω τελευταία το κουτί, μαζεύοντας τα χρώματα. σφραγίζω το καπάκι και τα δάχτυλά μου προσπαθούν να ακολουθήσουν τις γραμμές του ανάγλυφου ναού που σχηματίζεται στην επιφάνειά του. υπάρχει στα αλήθεια αυτό; πού να είναι; η έλλη τώρα βρίσκεται στην κολωνία κι εγώ πρέπει να της τηλεφωνώ. χριστούγεννα και πάσχα οπωσδήποτε, στα γενέθλιά μου εκείνη, να μην ξεχνώ τη γιορτή της εγώ. λίγο αργότερα μεγάλωσα. οι μικρότεροι δεν ζωγραφίζουν πια, μού στέλνουν πού και πού κανένα snapshot. η έλλη εντωμεταξύ επέστρεψε, κι εγώ όλο ξεχνώ να να βάλω μες στον φάκελο την κάρτα: 

φιλιά απ’ την κολωνία,
σάς σκέφτομαι. ❤

κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα, αν με ρωτάς:
σοκολατάκια που φαγώθηκαν απ’ το κουτί.
έπειτα χρώματα -εξατμισμένα- παιδικά
διαβάζω χαίλντερλιν απ’ το πρωτότυπο
-κι όλο ξεχνιέμαι.

Σχολιάστε

Follow histoires_μinimales on WordPress.com
